BLOC 1

dissabte, 6 de novembre del 2010

Exteriors de Carcasona

Sortida realitzada el dia 11 d'octubre

Arques

De l'antic castell solament queda la preciosa torre de l'homenatge. Diuen que no val la pena entrar-hi.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada