Carcasona 2010
BLOC 1
dissabte, 6 de novembre del 2010
Exteriors de Carcasona
Sortida realitzada el dia 11 d'octubre
Arques
De l'antic castell solament queda la preciosa torre de l'homenatge. Diuen que no val la pena entrar-hi.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada